king of blink.

king of blink.

z tymi się nie podzielę;)

kolczyki wykonane są ze wspaniale połyskujących, ozdobnych listków (resztki kolczyków, które czasy świetności mają już za sobą 😉 ), skomponowanych z czarnymi koralikami oraz fluorytem 🙂 bardzo prosty i kobiecy detal,idealny do małej czarnej ;)jeśli jej nie przyozdobi to zapewne zrobi furorę i stanie się gwiazdą całej kreacji 😛 kolczyki te uwielbiają zwracac na siebie uwagę na wszelkich możliwych uroczystościach 😉

…i musze przyznac, że doskonale się im to udaje… 😉

ach, ta ich charyzma i przebojowośc 😉

10 komentarzy »

  1. Alicja said

    bardzo eleganckie i urokliwe! 😀 szkoda, że się nie podzielisz nimi 😛 chociaż rozumiem, czemu chcesz je zatrzymac dla siebie 😉 tez bym tak zrobiła, bo pasują do wszytskiego! 😉

  2. Agnieszka said

    Jakoś mnie nie dziwi, że ich nie oddasz 😉

  3. lilinka said

    hehe, to dobrze, że mnie rozumiecie 😉 muszę wreszcie zrobic coś dla siebie 😛
    ;***

  4. Michas said

    jak dla mnie są bardzo ładne mimo ze nie gustuję w kolczykach to bardzo mi sie podobaja 🙂
    :*

  5. lilinka said

    jak się tak napatrzysz na te kolczyki to jeszcze zaczniesz je nosic 😛

  6. Małgosia said

    … czyżby na pewno nie oddasz??? 😛 🙂 Bo podobają mi się … Będę walczyć 😀

  7. lilinka said

    no to starcie będzie bardzo zacięte! 😛

  8. Paulina said

    Miałąś je ostatnio na sobie??;>

  9. lilinka said

    yhym 😀 nawet dośc często 😉 i jak byłam u Ciebie to chyba też je miałam na sobie (z tego co pamietam 😛 ) ;**

  10. Paulina said

    No właśnie ten dzień miałam na myśli!! 😉

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Skomentuj

