niezwykła aura minerału.

kolory życia.

poszukuje perły z właścicielką

biżuteria inspirowana skarbami natury,ukrytymi w głębi ziemi. kolczyki te sa idealne dla kobiet z poczuciem indywidualizmu :)bazą kolczyków jest przepiękny agat ognisty.minerał ten jest bardzo rzadki i jedyny w swoim rodzaju! 😀  wydobywa się go w Meksyku oraz Arizonie. dawniej wierzono, że agat jest silnie przyciągany przez perły, dlatego był on używany do ich połowu. z wiarygodnych źródeł ( orlando bloom 😛 )wiem również, że używał go także jack sparrow,aby znaleźc swoją czarną perłę 😉 😀

dobra, koniec tej lekcji o minerałach 😉 😛

12 Komentarzy »

  1. madziak said

    prześliczne! a jeszcze jeżeli dotykał ich jack sparrow… mmm, to są jak marzenie!!! 😉 😛

  2. avril729 said

    Mi przypominają truskawki w bitej śmietanie ;p

  3. lilinka said

    widzę, że nie tylko ja lubię johnego deepa 😉 😀
    fajne skojarzenie, avril729! 🙂 takie słodkie 😉

  4. Agnieszka said

    Ewelinko nie tylko xD Btw. moja znajoma weszła tu przez mój blog i jest zachwycona. Będzie w Krakowie pod koniec miesiąca, więc musimy się wcześniej spotkać ]:->

  5. Michas said

    a kiedy w takim razie zaprezentujesz coś z tą perłą którą być może złowiłaś na te agaty a teraz nie chcesz się nią z nami podzielić:* 😛

  6. lilinka said

    to nie ja je łowiłam 😛 ale jack jest bardzo uprzejmy więc może się podzieli 😉 i wtedy zrobię coś z czarnych pereł 🙂
    nie ma sprawy, Aga 🙂 jak coś do daj znac smsem lub na GG 🙂

  7. Paulina said

    Oj,jakie milutkie kolczyczki.. 🙂

  8. lilinka said

    milutkie, milutkie 😉 prawie do przytulenia 😛 tylko potrzebują ogrzania, bo troszkę chłodne te koraliki 😉 ale na lato – w sam raz! 😀

  9. Paulina said

    W sam raz na ochłodę w upalny,słoneczny dzień!
    Idealnie zastepują zimny soczek z kostkami lodu!

  10. lilinka said

    ooo 🙂 no, proszę 😀 to może mi będziesz opisy do zdjęc wymyslac, co? 😉 😀 i kto tu mi pisał, że talentów mu brak 😛 kłamczucha! 😛

  11. Paulina said

    Ojej!czuje sie niezmiernie zaszczycona!
    Mysle,że sama nie dałabym rady ale wspólnymi siłami na pewno coś „extra”wymyślimy 😉 😉 !!;******
    kłamczucha…. 😛 😛 ja? 😀

  12. Alicja said

    oł, it’s so exclusive! 😀

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Skomentuj

