kobieta z plastic’u.

przyczepiły się do jej kluczy
przytulił się do jej kluczy

bardzo przyjazny i towarzyski breloczek wykonany z kolorowych, plastikowych koralików i zawieszek oraz metalowych elementów, które pierwotnie były częścią innych dodatków, które w tej chwili nie nadają się już do użytku 😉 brelok ten uwielbia przytulać się do wszelkiego rodzaju torebek, torebeczek,plecaków, plecaczków, kluczy,a nawet do spodni 🙂 doskonale je ozdobi oraz nada im charakteru 😀

i aż trudno mu odmówić,

aby się od nich nie odczepił 😉 😛

15 Komentarzy »

  1. Alicja said

    mmm…myślę, że bardzo, bardzo przyjazny! 😉

  2. Paulina said

    Bardzo przyjazny.. 🙂 🙂 kolorowy i z pewnościa szybko przykleiłby sie do moich kluczy 😉
    Uroczy;****

  3. lilinka said

    z pewnością! 😀 bo to taka natrętna „przyklejka” mała, co to się chwyta, przytula i nie chce już puścic 😀 😉 hehe, zupełnie jak ja 😛

  4. Klaudia said

    Hallo :* wow, kurcze troche tego jest …więc nie wiem czy zdołam wszystko skomentować , bo brak słów do jednego a co dopiero do wszystkich…wręcz boskie, to naprawde Ty robilas? ymm może moge liczyć na jakiś wisiorek xD
    Pozdrawiam gorąco Klaudia:*

  5. lilinka said

    halo, halo 🙂 dziękuje! 😀 tak, ja – zostałam rzemieślnikiem sztuki użytkowej 😉 😛 oczywiście, tylko pasowałoby żebyś mi powiedziała jaki chcesz 😉 🙂
    ;***

  6. avril729 said

    Ciekawa inwencja , ale nie przekonuje mnie jakoś .

  7. inga said

    a mnie za to baaardzo przekonuje 😀

  8. lilinka said

    każdy ma inny gust,i to jest bardzo fajne,bo dzięki temu jest różnorodnie 🙂 i to właśnie dla róznych „gustów” staram się tworzyc – żeby było w czym wybierac 🙂 najważniejsze, że podoba się właścicielce! 😀 🙂

  9. Paulina said

    Racja! nie byłoby sensu gdyby wszystkim wszystko podobało sie jednakowo…a ta strona właśnie jest po to żeby każdy mógł wybrać to co mu najbardziej odpowiada! 😉
    ps–>breloczek super! 😉

  10. lilinka said

    🙂

  11. Musia said

    to mi się bardzo podoba :*

  12. Klauduś said

    no śliczny! 🙂 jak wszystko co robisz Kochana ;** i niestety nie będę oryginalna, jeśli powiem, że jestem dumna, że Cię znam :))) [chociaż gdybyś nie robiła tych wszystkich pięknych rzeczy też bym była, bo jesteś wspaniałą Przyjaciółką ;**]

  13. lilinka said

    oj, dziękuję :*** hehe, no, staram się nie byc jędzą 😉 dobrze, że mi się udaje 😉 😛

  14. Paulina W said

    noo bardzo oryginalny breloczek podoba mi sie 🙂

  15. Michas said

    z tak pięknym bryloczkiem to raczej bardziej martwiłbym się o niego niż o klucze gdybym je zgubił 😉

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Skomentuj

