królowa nocy.

)

urodzinowy prezent:)

urodzinowy prezent dla mojej kochanej przyjaciółki! 😀 😉 ( buziaki for U! :**)jedwabiście gładkie i niezwykle lekkie gustowne kule skomponowane ze srebrnymi łańcuszkami to romans idealny na letnie wieczory i wytworne przyjęcia! 🙂 oczywiście z osobą towarzyszącą 😛 lśniące pawiookie kule robią duże wrażenie i uderzają swoim blaskiem 😀 idealne dla kobiet, które znają się na sztuce uwodzenia! 😀 ach, Ty flirciaro! 😉

no, więc…daj mu szepnąc do uszka… 😉

16 komentarzy »

  1. alicja said

    🙂 śliczne 😀 ale koleżanka ma szczęście, że Cię zna! 😀 😀

  2. lilinka said

    hehe, nie wiem czy ma szczęście, że mnie zna 😛 ale ja się cieszę, że ją znam 😉 😀

  3. Iza said

    Oczywiście,że mam szczęście, że Cię znam :* Ale to nie zasługa kolczyków tylko tego, jaką jesteś cudowną osobą :*
    Z kolczyków jestem baaardzo zadowolona 🙂 Są fenomenalne 🙂 A za flirciarę to się policzymy Kochana 😛 :*

  4. lilinka said

    🙂 dziekuję Kochana moja! ;***
    cieszę się, że Ci sie podobają, bo były robione specjalnie dla Ciebie 🙂 och, cóż ja poradzę, że masz to we krwi 😛 profesjonalna flirciara z Ciebie 😀 😉

  5. magda said

    zachwycające! 😀

  6. avril729 said

    Bardzo ładne . Mam taką małą sugestię . A może zaczniesz je pokazywać na czyiś uszach ?

  7. lilinka said

    myślałam własnie o tym:) bo wtedy można byłoby zobaczyc jak się prezentują, tylko wtedy zdjęcia nie będą chyba aż tak dokładne 😦 (kolczyk może się poruszyc i nie będzie też widac dokladnej faktury, wzoru bo zdjęcie będzie robione z większej odległosci). czekam właśnie na sesje z moim znajomymi (:*) , zobaczymy jakie będą efekty 😉 mam nadzieję, że owocne! 😀 tylko bedziemy musiały stac bardzo nieruchomo 😉

  8. Iza said

    Pewnie,że będzie sesyjka 😀 Może wreszcie dojdzie do skutku ;] Co powiesz na przyszły tydzień? Chyba, że sprzedałaś wszystkie kolczyki i nie będziemy miały z czym się fotografować?
    A flirtowania wcale nie mam we krwi…ja bardzo spokojna jestem..i w ogóle nie wiem o co Ty mnie posądzasz 🙂

  9. lilinka said

    heh, wszytskich nie sprzedałam, tym bardziej, że teraz zrobiłam zamówienie na koraliki i jestem w trakcie tworzenia nowych:-P ale jutro chyba idę WRESZCIE do tego sklepu 😛 oczywiście odłożę trochę na sesyjkę 😉
    ;**

  10. lilinka said

    ale ja tak bardzo lubię nazywac Cię flirciarą 😛 widocznie to Twój urok, a nie świadome działania! 😀 jeśli tak to powinnam Cię teraz nazywac szczęściarą, a nie flirciarą 😉

  11. beata said

    piękne! 🙂

  12. Iwona said

    ja ….. nie wiem co napisać…… jestem przemile zaskoczona i oczarowana Twoim talentem 🙂 dziewczynko robisz prawdziwe cudeńka….normlanie…..no nie wiem:) przepiękne 🙂 a ja sie chciałam spytać….tak no…to mooze dla nie tez cos wyczarujesz?:>:>:>:>:>:P

  13. lilinka said

    dziękuję Iwonko 🙂 jesteś przemiła:* oczywiście! 😀 niczym złota rybka z miłą chęcią spełnię Twoje życzenie 🙂 😛 powiedz tylko czego pragniesz, a ja postaram się to wyczarowac 😉 😀

  14. Michas said

    pamiętam ten prezencik, bardzo mi się podobają te kolczyki i bardzo pasują do naszej kochanej przyjaciółki:*

  15. Iza said

    Ojej.. 🙂 Jak miło :* Ależ mi słodzicie 😀 Kochani Wy moi :* Jeszcze raz dziękuję za cudowny prezencik :*:*

  16. lilinka said

    nie ma za co 🙂 te kolczyki same do Ciebie się pchały! 😀 już ich nie mogłam w tym pudełeczku utrzymac! 😛

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Skomentuj

