INFO~>show them what U’ve got!

Od dziś rusza akcja “show them what U’ve got”!!! hihi 😀

To miejsce dla Was, gdzie możecie zaprezentować się w Waszych kolczykach by Lilinka ;)

Prześlij swoje zdjęcie na mojego maila ( lilinkaa@op.pl ), a ja opublikuje je na blogu )

Zdjęcia te mozecie ogladać w zakładce „show them what U’ve got!” znajdującej się w prawym,

górnym rogu strony.

 

Pokaż siebie i to jak pięknie wyglądasz innym )

Pozdrawiam i życzę radości z oglądania własnych zdjęć, Gwiazdeczki ;)

 

Lil.

4 komentarze »

  1. Paulina said

    Ja już przesłałam 😀 !!
    ;**** i świetny pomysł :*

  2. lilinka said

    dzięki za przesłanie zdjęcia 🙂
    efekty mozesz JUŻ podziwiać! 😀

  3. alicja said

    rewelacyjna akcja 🙂 zawsze chciałam zobaczyć jak Twoje kolczyki będą wyglądać na innych. Patrząc na pierwsze zdjęcię muszę napisać, że ŁOŁ! 😀 😀

  4. lilinka said

    miło mi, choć najbardziej powinny cieszyć się te piękne Panie 😉

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Skomentuj

